Maandag 1 augustus 2011

De laatste dag op Chaweng Noi

Waterscooteren

Maandag 1 augustus is de laatste dag van onze vakantie. Omdat we pas vanavond vliegen kunnen we nog de gehele dag naar het strand, wat we ook doen.

Bij de waterscooterverhuur
De waterscooter

Sytse en Caroline huren een jetski voor een half uurtje bij een paar locals en scheuren er lekker op los.

Lunch in de strandtent

Om half twaalf checken we uit en laten onze koffers achter in de bagageruimte van het resort. Daarna terug naar het strand en tussen de middag eten we een clubsandwich, een salade of een paar vietnamese loempia 's in de strandtent.

De rest van de middag luieren we lekker op het strand, zwemmen in de lekkere hoge golven en Gina en ik gaan nog langs bij Dr. Fish en laten de visjes lekker aan onze voeten knabbelen.

Taco 's

Rond half zes gaan we ons douchen en omkleden en daarna gaan we voor de laatste keer bij The Chef eten. Net als altijd ziet het eten er weer prima verzorgd uit en smaakt het heerlijk.

Luchthaven van Samui

De trap naar het vliegtuig

Om 20.30 uur worden we opgehaald en naar de gezellige kleine luchthaven gebracht van Koh Samui. Om tien uur zitten we in het vliegtuig en stijgen we op en binnen het uur staan we op de luchthaven Suvarnabumi in Bangkok. Daar hebben we nog tot 02.30 de tijd voordat we terugvliegen naar Amsterdam. We brengen de tijd door met Zweeds pesten en de jongens doen nog wat inkopen.

Epiloog

Boeing 747-400 naar Amsterdam

We stijgen op tijd op en we maken ons op voor de lange terugreis, die grotendeels in het donker plaatsvindt. Als het licht wordt zijn we alweer in Europa. We landen op tijd op Schiphol, waar we de koffers van de bagageband halen en naar de uitgang lopen Daar staat de taxi al klaar en rond elf uur zijn we weer veilig en wel thuis.

Hans en Gina Mom

Sytse van der Swan, Caroline Mom, Daphne Damen en Erik Mom

Het is een fantastische reis geweest. We hebben veel gezien en veel gedaan en het was erg gezellig. De reis was door de Jong Intra prima geregeld. Het was de vijfde verre reis die we door hen lieten organiseren en vijfmaal was het een succes. Daarnaast is het voor ons als ouders enorm leuk om dit met het hele gezin te kunnen doen ter gelegenheid van ons 30-jarig huwelijksfeest. We zullen het ons blijven herinneren als een unieke ervaring.

Thailand | 16-7 | 17-7 | 18-7 | 19-7 | 20-7 | 21-7| 22-7 | 23-7 | 24-7 | 25-7 | 26/27 - 7 | 28-7 | 29-7 | 30-7 | 31-7 | 1-8 | Homepage